Mini Shopblog!

Goedenmiddag!
Vandaag heb ik een shopblog voor jullie. Een kleine, dat wel. Ik ben vanmiddag namelijk even naar de stad geweest met m'n moeder en heb wat dingetjes gekocht. Hierbij dus mijn minishopbloggie!
Als eerst ging ik naar de H&M, daar kocht ik onder andere deze trui:


Ik vind 'm zeker leuk! Hij is niet heel dik er daarom kan ik hem ook na de winter nog dragen.
Aan de achterkant zit een gouden rits.

Ik zocht nog even verder, waarna ik dit blouseje tegen kwam. Nou ja, niet ik maar mijn moeder!
Het is anders dan wat ik normaal zou dragen, maar daarom des te leuker!


Ik wilde hier een ketting bij, daarom ging ik nog even langs Claire's en kocht deze ketting:




Hier zie je een soort van 'aanfoto's'.
Sorry voor de belichting trouwens!

Lots of Love,




2 lovely thoughs ♥:

HangUp zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Oohh echt leuk!

Een reactie posten