NOTD: Minty stripes



Mintgroen is altijd al een van mijn lievelingskleuren geweest. Je kunt het gewoon heel goed combineren, het is vrolijk en gewoon tof. Vandaar dat ik deze kleur vaak op mijn nagels draag!
Vandaag gecombineerd met streepjes ;)

Ik heb een mintgroene kleur op mijn nagels. Net te saai vond ik, aangezien ik met een eyeliner streepjes op m'n nagels zetten. Normaal ben ik niet zo van de nail art, maar deze keer vond ik het toch echt wel geslaagd!




















De streepjes zijn door de top coat een beetje weggevallen, maar ik vond het effect hierdoor alleen maar leuker! Lekker opvallend.


Hiernaast probeerde ik een soort 'swatches' te maken. Dat misbaksel daaronder moest een hartje voorstellen. Maar goed, dit was mijn NOTD.

Liefs!




3 lovely thoughs ♥:

Anoniem zei

Superleuk!!

Bianca zei

Mooie kleur!

Unknown zei

Die is moooii!

Een reactie posten