Mijn Notebook


Inmiddels is het een gewoonte geworden dat ik mijn notebook overal mee naar toe sleep. Ik heb eigenlijk geen idee waarom, want ik heb ook weer niet super vaak dat ik opeens zo'n geweldig idee heb dat ik meteen moet opschrijven. Maar als ik het wel heb is het wel handig als ik iets mee heb waarin ik het kan opschrijven. Ik ga jullie laten zien wat er allemaal in mijn notebook staat!




Allereerst, dit is mijn notebook. Hij komt van de HEMA en was 
maar €3,50. Ik vind 'm zelf echt heel schattig. Het handige is het lintje,
hierdoor weet je precies waar je bent gebleven en hoef je niet de hele 
tijd te gaan zoeken. De kwaliteit is prima dus.



Als je het boekje openslaat zie je een blokje waar je, je naam op kunt schrijven.



Ik neem dit boekje heel vaak me naar school, het is altijd handig voor als je
bijvoorbeeld je schrift bent vergeten. Hier zie je m'n Nask aantekeningen.
(Sorry voor de slechte kwaliteit trouwens)


Verder staan er enorm veel samenvattingen in. Ik merk dat leren toch een stuk makkelijker
en sneller gaat als ik een samenvatting van de stof maak. Geen idee
waarom ze hier in staan eigenlijk. 

Natuurlijk staan er ook heel veel blogideeën etc. in. Net had ik ook weer 
zo'n idee in m'n hoofd en dan grijp ik toch al snel naar dit boekje!


Bedankt voor het lezen!

Liefs,







3 lovely thoughs ♥:

Unknown zei

Oeh leukk! Ik ga misschien ook wel notebookj kopen ^-^

Anoniem zei

Leuk!!

Lieke zei

Heel leuk notitieboek!

Een reactie posten