Nadenken over hoe ik het bloggen ga aanpakken

Het is en blijft een lastige vraag, wat zal ik doen met mijn blog?
Punt een is dat ik héel graag wil blijven bloggen, gewoon alles eruit typen wat in je opkomt. Alleen vindt mijn school dat niet zo leuk, die blijft maar toetsen opgeven.



Als ik wil blijven bloggen, zal ik dus sowieso maar 1 tot 2 keer per week uploaden.
Maar liever dat dan het bloggen helemaal opgeven!

De grote vraag is echter of wat voor een kant ik op wil met mijn blog, 
ik twijfel namelijk heel erg tussen een beauty blog of een lifestyle/persoonlijk blog.
Nou is het zo dat het waarschijnlijk een grotere uitdaging is om met een beauty blog verder te gaan dan met een persoonlijk blog, dat betekend ook dat het meer tijd gaat kosten.

Ik vind allebei de dingen enorm leuk, maar als ik écht moest kiezen zou ik denk ik toch voor een persoonlijk blog gaan. Zoals, weekly diary, my life in pictures, updates etc. Dat is makkelijk voor mij en ik denk ook leuker om te lezen. Misschien kan ik het ook nog wel combineren met beauty ;)

Ik ga in ieder geval proberen zo vaak mogelijk te schrijven en eventueel een paar bedrijven mailen of ik wat producten zou mogen reviewen!


Liefs!





3 lovely thoughs ♥:

Femke zei

2 keer in de week updaten is toch prima :)? Als je het gewoon om 'vaste'dagen houden weten lezers wat ze moeten verwachten en komt het vast helemaal goed :)!
En ehm, ik vind zelf altijd dat je je blog echt niet in een hoekje hoeft te drukken met een thema. Ik blog meestal over persoonlijke dingen, maar soms heb ik zin in muziek of films of outfits en vandaag toevallig in beauty, dan doe ik dat!

veel succes :)

liefs,
Femke

Eline zei

Gewoon doen wat je zelf graag doet ! En geef nooit op ...
Liefs

Lise zei

Een blog over verschillende onderwerpen vind ik juist het leukst om te lezen :) Niet te veel over nadenken, gewoon doen!

Een reactie posten