Review Fogan, Essence & Catrice

















Dramatische kwaliteit, ik weet het. Het spijt me echt enorm dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik had nergens zin in, nogmaals sorry! Maar so what, ik heb vandaag een nieuw artikel *winkwink*
De kwaliteit is zoals ik al zei echt dramatisch, hopelijk vinden jullie dat niet erg. Oh en blauw is een beetje in de meerderheid haha!

Ik weet niet zo goed hoe ik het nu moet laten zien, want ik heb maar heel weinig foto's gemaakt. Alle producten staan hier boven in ieder geval al op de foto. Yay.

Op naar de swatches!

Van links naar rechts: Catrice oogppotlood - Essence oogschaduw -
Fogan oogschaduw, grijs - donkerblauw- lichtblauw en groen.


























Zoals je kunt zien niet echt geweldig, maar voor die prijs die ik er voor betaald hebt kan ik het vergeven! Alle producten waren rond de 3 euro, dus dat is ook geen geld! Alhoewel, voor iemand zoals mij wel. Ik ben eigenlijk altijd blud hehehe...

De structuur van de oogschaduws is redelijk fijn, wel een beetje korrelig maar oké. Blenden gaat prima, jammer dat ik daar dan weer zo slecht in ben!

Laten we dit de volgende keer maar overslaan.

Ehm tja, een nogal falende ooglook. Ik draag hier trouwens de mascara, die ik best wel fijn vind! Hij klont niet echt en maakt mijn wimpers mooi lang! Ook draag ik het oogpotlood op mijn waterlijn. De kleuren van het palette hebben helaas geen namen.

Dit was mijn (falende) review, hopelijk vonden jullie het nog een beetje oke.
Liefs,







2 lovely thoughs ♥:

Unknown zei

Keer naar school doen!!

xox

Unknown zei

Heeeii! Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Je weet al wel wat het is, maar toch nog even een linkje! Hahahah.
anniekkx.blogspot.nl/2014/02/liebster-award.html

xox Anniek

Een reactie posten