A-B-C TAG
























Ik ga vandaag de ABC TAG doen. Deze tag is al redelijk oud, en waarschijnlijk ook al best vaak gedaan
maar ik vond 'm zo leuk dat ik deze tag wel moest doen! De tag houd in dat je bij elke letter de meest bezochte site invult, dus als je de a intypt dan de site die bovenaan staat. Hierbij mijn meest bezochte sites!



A: anniekkx.blogspot.com
Dit is het blog van een vriendin van me. Neem zeker is een kijkje want er staan hele leuke artikels op!

B: blogger.com
Tja, mijn blog draait via blogger dus ik gebruik blogger heel veel.

C: campnanowrimo.org
Ik probeerde vorig jaar mee te doen met nanowrimo, dat houd in dat je elke dag 1667 woorden moet schrijven en zo heb je na een maand een boek van 50.000 worden. Helaas faalde ik.

D: disfordazzle.nl
Het blog van Diana! Ik vind haar blog zo ontzettend leuk, net als Diana zelf.

E: ebay.com
Ik denk dat iedereen deze site wel kent. Ik koop er nooit wat, maar ik vind het zo leuk om naar alle leuke dingen te kijken! Zo veel leuks voor ontzettend weinig geld.


































F: facebook.com
Ik heb echt geen idee waarom deze hier staat. Ik doe eigenlijk nooit wat met Facebook!

G: girlscene.nl
Een hele leuke site. Ik ben heel vaak te vinden op het forum en ik lees ook heel vaak de artikelen! Als je deze site niet kent zou ik zeker een kijkje nemen!

H: hm.com
Tja, iedereen kent de H&M wel. Ik bestel hier heel vaak kleren, vandaar dat ie hier bij staat.

I: inspiredsimone.blogspot.nl
Het blog van Simone! Ook een aanrader ook al blogt ze niet zo heel vaak.

J: jill-who.blogspot.nl
Alweer een blog, alweer een anrader!

K: kittehscupcakes.nl
Blijkbaar doe ik niks anders dan hele dagen blogs lezen haha.

L: live.nl
Mijn mail check ik best vaak, maar meer omdat ik mezelf vaak foto's mail etc. Verder staat er niet veel bijzonders bij, maar ik heb dan ook geen bijzonder leven.

M: maryjosie.com
Alweer een blog. Dit is een hele grote aanrader! Ik volg dit blog al een tijdje en ik vind Josie gewoon hele leuke artikels hebben! Neem zeker een kijkje.

N: noekalook.blogspot.nl
Mijn eigen blog natuurlijk!

O: obc.swp.nl
Deze site gebruik ik voor school. Hierop kan ik mijn cijfers zien en weet ik wat voor toetsen/huiswerk ik heb.

P: picmonkey.com
Mijn geliefde fotobewerksite! Ik bewerk hier al mijn foto's mee.






















Q: Tja niks

R: rijmwoordenboek.net
Haha, ik was een gedichtje aan het schrijven en ik had een rijmwoord nodig.

S: songteksten.nl
Heeft geen uitleg nodig denk ik.

T: tumblr.com
Geweldig. Wauw. Perfect. Ik ben echt verslaafd aan Tumblr! Mijn tumblr.

U: uniquestyle.nl
Ik hou gewoon van blogs denk ik.

V: veracamilla.nl
.....

W: weheartit.com
Ik denk dat iedereen deze site wel kent. Ik gebruik weheartit veel om inspiratie vandaan te halen, maar ik hart & plaats ook heel vaak afbeeldingen. Soms vind ik het echt bizar dat alle foto's door mensen zijn gemaakt! Ze zijn gewoon zo perfect.

X: Ook niks

Y: youtube.com
Ik ben gewoon verslaafd geraakt aan Youtube. Ik besteed minimaal 2 uur per dag aan het kijken van filmpjes en het luisteren van muziek!

Z: Alweer niks

Dit was mijn ABC TAG! Hopelijk vonden jullie 'm leuk en heb ik ervoor gezorgd dat jullie een nieuwe site hebben ontdekt. Denk het niet maar het kan altijd haha!

Liefs,









2 lovely thoughs ♥:

Unknown zei

Awh thankyouu! Leuke TAG :D

xox

Unknown zei

leuke tag ik ga je volgen!

Een reactie posten