Liebster Award




















Ik ben door Anniek genomineerd voor de Liebster Award! Echt supertof! Neem ook eens een kijkje op haar blog, want ze heeft een superleuk blog! De Liebster Award houd in dat je beginnende/onbekende bloggers een duwtje in hun rug geeft. Heel leuk natuurlijk! Ook het het in dat je 11 bloggers nomineert en voor hun 11 vragen bedenkt. Ik heb van Anniek ook 11 vragen gekregen en die ga ik nu dus beantwoorden.


De regels: 
- Je moet degene linken wie jou heeft genomineerd. 
- Je moet de vragen beantwoorden die je hebt gekregen. 
- Je nomineert 11 andere bloggers en maakt 11 vragen voor hun. 
- Je kan de persoon dat jou heeft genomineerd niet nomineren. 
- Je moet de genomineerde bloggers vertellen dat ze door jou zijn genomineerd. 
















De vragen die Anniek voor mij heeft bedacht!:

1. Hoelang bestaat je blog?
Even zoeken hoor. Edit: Sinds 18 januari 2014! Dat is 34 dagen.

2. Waarom ben je gaan bloggen en waar blog je over?
Ik ben begonnen met bloggen omdat het me heel leuk leek. Ik las altijd heel veel blogs van andere en na een tijdje dacht ik: 'Waarom begin ik niet eens een eigen blog?' Daar begon mijn allereerste blog. Zo heb ik er meerdere gehad, maar inmiddels blog ik al een tijdje op Noekalook!
Mijn blog zelf gaat over vanalles en nog wat. Soms heb ik zin in fashin en soms in lifestyle of beauty.

3. Wat is jou quote?
Ik heb heel veel quotes die ik heel mooi vind, maar als ik echt moest kiezen zou ik gaan voor:
Love is louder than the pressure to be perfect.

4. Wie/Wat inspireert je en waarom?
In het dagelijks leven inspireert Demi Lovato mij heel erg. Ik vind haar gewoon zo sterk en ze heeft een fantastische stem. Daarbij heeft ze ook nog een geweldig uiterlijk en alles staat haar goed.
Als het om bloggers gaat inspireert Teske mij. Ik denk dat iedereen haar ook wel kent. Ik vind dat Teske hele leuke artikels schrijft.

5. Voor wat kan ik je om 2 uur 's nachts wakker maken?
Voor alle films van de HongerSpelen en Milka!

6. Wat is je droomvakantie?
Eigenlijk vind ik alles wel best. Het maakt me niet eens zo heel veel uit. Maar het zou natuurlijk wel tof zijn als ik in een héél duur hotel zou kunnen overnachten. It never gonna happend.


























7. Wat is je grootste blunder?
Ik heb eigenlijk echt geen idee haha!

8. Over wat voor soort dingen kun jij je enorm irriteren?
Ik irriteer me echt aan heeeeel veel dingen! Bijvoorbeeld aan chagrijnige leraren, dingen die ik niet lekker vind. Zeurende ouders en een lege telefoon vind ik ook behoorlijk irritant! En ga zo maar door...

9. Van welke zangeres/band ben je fan?
Ik ben fan van Demi Lovato en Birdy. Verder vind ik de muziek van Imagine Dragons ook super. Eigenlijk ben ik fan van heel veel bands, maar dan kan ik nog wel even doorgaan dus ik houd het hierbij!

10. Hoe zou je heten als je een jongen bent?
Ehm, geen idee... Shame on me.

11. Als je een dier mocht zijn, welke wil je dan zijn en waarom?
Wow deze is lastig! Ik denk dat ik zou kiezen voor een Olifant haha. Ik vind deze dieren gewoon supertof en het zou me echt cool lijken om er een te zijn.

Dit waren de vragen die Anniek voor me heeft bedacht! Dankjewel Anniek voor je nominatie!





Degene die ik heb genomineerd zijn:
1. Lynn
2.Ilse
3.Chloe
4.Ilona
5.Dieke
6.Annika

Oeps, ik weet niet meer mensen... Nou ja, hier komen de vragen!
1. Sinds wanneer heb je, je blog?
2. Waarom ben je een blog begonnen?
3. Hoe oud ben je?
4. Wat vinden je vrienden ervan dat je een blog bent begonnen?
5. Welke 3 blogs komen in je op?
6. Wat is je quote?
7. Waarom heb je, je blog zo genoemd?
8. Favoriete liedje?
9. Hoeveel uur besteed je per week aan bloggen?
10. Heb je een huisdier?
11. Crush?


Dit was mijn Liebster Award!
Liefs,





4 lovely thoughs ♥:

Unknown zei

Leuk geschreven! En asjeee :]

xox

infnails zei

Leuke antwoorden! En leuk dat je mij hebt genomineerd ik zou binnenkort je vragen beantwoorden :)

infnails zei

Leuke antwoorden! En leuk dat je mij hebt genomineerd ik zou binnenkort je vragen beantwoorden :)

Dieke zei

Bedankt voor de nominatie ^^

Een reactie posten