Handschrift tag!











Als eerst wil ik even zeggen dat de kwaliteit van de foto's heel slecht is! Ik had eigenlijk een ander artikel ingepland, maar mijn telefoon is kapot en ik ben de foto's dus kwijt. Het artikel dat ik eigenlijk wilde schrijven komt dus dit weekend online! En nu een beter begin! Vandaag ga ik de handschrift tag doen :') Ik kwam 'm tegen en hij leek me heel leuk! Hierbij dus de handschrift tag.

Er zijn 8 vragen die je op papier moet schrijven. Dit zijn mijn vragen, geschreven met mijn handschrift!

1. Wat is je naam?




2. Wat is de naam van je blog?




3. Schrijf op: The quick brown fox jumps over the lazy dog
Oke ik heb geen idee wat me bezielde, maar ik heb van dog lady gemaakt HAHAH.





4. Je favoriete quote?





5. Je favoriete liedje?





6. Je favoriete artiest?




7. Wil je nog iets zeggen?





8. Tag 3 tot 5 mensen voor deze tag.
Dit is heel slecht, maar ik wist niemand. Hierbij tag ik dus iedereen die deze tag wilt doen!















Hopelijk vonden jullie de tag leuk ondanks de bizar slechte kwaliteit!
Liefs,





1 lovely thoughs ♥:

Unknown zei

Leeuk! Ik heb binnenkort ook een handschrift TAG haha

Een reactie posten