NOTD: Galaxy

Galaxy, wie kent het nou niet? Vroeger was ik er al weg van en nu vind ik het nog steeds tof. Vandaar dat ik zulke print vaak op mijn nagels draag! Nu is het dit keer niet helemaal galaxy, het lijkt er wel op..
Sorry voor mijn droge nagelriemen trouwens

Ik heb een donkerblauw lakje gecombineerd met dit lakje van de Etos. Grappig, het lakje was ook nog eens afgeprijsd met 50% korting! Het is en blijft glitternagellak en daarom was het wel moeilijk om het op de foto te krijgen...

Foto met flits




En zonder!






Ik vind het een hele mooi combi hoewel je het effect niet zo goed op de foto kunt zien!
Hier de 'swatches'!







Ook een goed moment om mijn nieuwe laarsjes te laten zien! Ze zijn van de Bristol en ze waren afgeprijsd, ik vond ze zo leuk dat ik ze heb meegenomen! En voor ik het vergeet, het is bijna vakantie en ik ben van plan mijn hele layout om te gooien :D




























Bedankt voor het lezen!
Liefs,




0 lovely thoughs ♥:

Een reactie posten